Post by contdumavicfo on Feb 7, 2022 3:45:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka mynt ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Jag älskar att spela det här spelet. Det är lätt att spela och nivåerna är intressanta.
När kommer fler banor?
Det här spelet är fantastiskt..men jag ger bara 4-stjärnigt för att.. När vi vill uppgradera föremålet.. Det var väldigt dyrt 🙂 men tack för det här spelet
Rising Super Chef - Cook Fast Аркаде vut
Den senaste uppdateringen förlorade jag alla mina mynt och pengar!! snälla fixa och ge mig mina saker tillbaka!! Jag är på nivå 753 så jag har spelat det här spelet för alltid. det har aldrig gjort det här mot mig förut när det är uppdaterat!!
Jag gillar inte spelet det här spelet är äckligt och det är väldigt svårt att spela, jag tyckte inte om det
Super gillar spelet och de olika utmanande nivåerna. 👌
Älskar det här spelet och hur mycket det låter dig utvecklas. Mitt enda klagomål är inte med själva spelet utan med annonserna det tillåter från "Kapitel" om sex och bdsm, i ett spel som annars är barnvänligt. Bli av med dem och garanterat 5 stjärnor!
uppdatering: problemen har upphört. Jag gillar verkligen det här spelet men det är väldigt svårt att tjäna sedlar för att betala för föremål och vissa spel slutför du aldrig om du inte använder gratislapparna för att köpa extra tid. Med det sagt tar jag mig sakta igenom nivåerna.
Jag har suttit på nivå 2475 och väntat på den nya uppdateringen..när kommer det att hända står det att besöka fb och det har inget hjälpsamt heller...när kommer denna nya uppdatering att äga rum
DEN BÄSTA GAMR NÅGONSIN!!! INGA ANNONSER ALLS MYCKET KUL SPEL OCKSÅ!!!!😊☺😀😁😃😄❤❤💜👍👍👌💟💞💝
Jag tycker verkligen att spelet är utmanande och roligt. Min stora ogillar är hur det kan finnas en utmaning på en nivå (dvs fem körsbärspajer) och hur snabbt du än går så finns det inte fem kunder som beställer fem innan nivån är över. Jag har varit på 2 eller 3 stjärnor och kanske 2/3 kunder har beställt den varan. Ibland är ditt enda alternativ att använda dina "kontanter". Utöver det skulle jag helt och hållet rekommendera det.
Det är väldigt underhållande och roligt.
Utmanande och blir alltid mer och mer snabb. Älskar det.
Det är kul i början. Det blir löjligt efter att de erbjuder sig att vara medlem. Komplexiteten av uppgifter som dök upp tillsammans med hastigheten på köksredskap är arrangerade för att leda människor väljer att sluta spela eller vara medlem.
Jag har spelat det här spelet i flera år. Det är roligt och högt tempo. Men nyligen ändrades den dagliga kalendern. Jag måste spela en nivå, logga ut och logga in igen för att få kalenderbonus. Vänligen fixa!
PENGAR 🤑 GRIP!! AKTA SIG!! Spelet är inte svårt... .😭Hatar sättet du tar för mycket för pengarna men i termer av riktiga $. Om de behövs för att klara nivåerna bör det finnas mer än en liten mängd tillgänglig åt gången. Av denna anledning måste jag avinstallera det. Girighet är ingen bra egenskap. Det gör dig i konkurs. Ha ett hjärta för dina kunder!!!
Fick precis tillbaka en full återbetalning av 490 av mina spelpengar från en fantastisk kundtjänsttekniker Yvonne, men spelet skickade mig det "kära spelare" meddelande igen och svepte mina återstående 270... bara för att ge mig tillbaka 10...ALDRIG ATT SPENDA RIKTIGA PENGAR PÅ DESSA BLEDDRÄGERAPPAR IGEN..så HEJDJ den stigande kockfel!!! Kan någon ge mig information om spel utan hemska fel och pengar?
Trevligt spel. lägg till fler nivåer. Det är ett utmanande spel. Spelet blir mer och mer komplext men väldigt roligt. Det är ett fantastiskt simuleringsspel. Lägg till fler nivåer. var är de nya nivåerna jag hatar att de nya nivåerna .Hej jag förlorade precis alla pengar jag hade med ett meddelande som jag inte kunde läsa, så orättvist
Raderad efter några timmar, jag gillar att kunna göra mina egna val när jag spelar ett spel som jag kanske inte vill spendera mina restaurangpengar. Skulle inte rekommendera om du inte slappnar av och låter dina spelare spela där spelet.
Jag älskar spelet och har spelat ett tag. Uppdateringarna/nya nivåerna tar dock för mycket tid och sker alldeles för mycket.
Jag älskar det här spelet men jag upplevde att mina pengar försvann det hände 3 gånger ..
Jag gillar det här spelet. Om medlemmen eller inte det är inte orättvist
Ditt spel känner inte igen den koreanska grönsaksriskakssoppan i platsmålen. Summan är kvar på noll. Det börjar på nivå 27 i den koreanska maten. Tack för informationen på nivå 32.
Pacific Warships: Naval PvP Action ofio
så snart jag prenumererar på månadsbasis öppnas inte den här appen, irriterande och frustrerande... att avbryta prenumerationen kan inte ens spela spel mycket mindre få fördelen av den rabatterade prenumerationen... skrämmande efter nivå 215 blir nivån riktigt dum använd att vara ett bra speed food-spel nu blir maten stulen ägg kastar på skärmen letar verkligen efter ett annat spel det har gått riktigt riktigt dumt om jag nu kan betygsätta det här spelet igen skulle det vara -1
Jag tyker att det är rolig
Det är ett perfekt spel för alla åldrar av kvinnor eller tjejer eller 10 år Flickor, jag gillar det här spelet väldigt mycket. Så intressant spel det finns många nivåer och belöningar som pengar 🤑 och mer 🥰🥰🙂🙂🥳🥳😋😋⭐⭐💯💯💯 💯💯
Jag har spelat det här spelet ett tag nu och jag är på nivå 1975, det är inte lätt att nå den här nivån utan att köpa saker så med det sagt är det inget sätt jag själv eller någon annan som spelar det här spelet behöver vänta på mer nivåer, detta har hänt alldeles för länge och jag förstår inte vad som är så svårt att hålla nivåerna igång kontinuerligt som alla andra spel....det är inte så att det här spelet är helt nytt, kanske nya ppl borde tas in med nya idéer och pls gör en soul food nivå
Trasiga apparater saktar ner mig, kan inte vinna lvl.
Jag älskar verkligen det här spelet, jag tycker verkligen om det, det är ett högt tempo ibland men det är utmanande
Jag var kär i det här spelet. Men problemet nu är på vissa nivåer även efter att jag förberett och hållit rätten i förväg, några kunder tappar tålamodet väldigt snabbt och går och jag misslyckas. Kämpar på nivå 325.
Riktigt roligt spel att spela för att döda tiden
Bra spel jag älskar det ta din tid spela det och du kommer att älska något nytt att laga hemma och mer ☺️ Jag älskar det
Jag kan fortfarande inte spela, det kraschar hela tiden!
Bra bilder och superroliga kartor. Thx.🙂
Jag öppnade spelet idag och fann att jag är tillbaka till nivå 300 medan jag var på nivå 500+ när jag spelade förra gången. Dessutom är alla mina maskinuppgraderingar, spelpengar och allt annat borta. Det här är andra gången sådant här nonsens händer och den här gången uppdaterade jag inte ens spelet.
Har precis startat om spelet på grund av alla fel. Hade byggt upp 58 cash och fick sedan ett kära spelares meddelande och boom cash ersattes med 10! Säger till meddelande och de kommer att ersätta men meddelandet fungerar inte! Inte coolt!
Jag älskar det här spelet. Jag har spelat det många gånger under åren. Jag gillar inte uppdateringarna ALLS! Det är så svårt att uppgradera föremål så det är svårt att avancera och göra spelet roligt.
Lägg till något som vi kan göra flera rätter eftersom uppgraderingen går på högre nivå men vi behöver det NU. du har bara en kropp men du ville göra cirka 4 rätter samtidigt, en och enda maskin, och den 2:a-3:e stjärnan kommer inte att uppnås eftersom du antingen tog tid eller att alla går innan du avslutar sin rätt i din ena och enda maskin
ganska roligt spel! lite svårt för mig dock, om jag skulle vilja köpa en annan blandningsskål eller stekpanna och kanske till och med uppdatera några saker skulle det vara ännu bättre. kan installera om och försöka igen någon gång.
PASSERA!!!! Frös på nivå 3. Det är bara några minuter efter spelet. Erbjuder också $10 i spelkontanter för att logga in med Facebook men skickar det aldrig. Och ja, jag mailade Dev om spelet. Det verkar som om buggarna har varit ett länge problem.
Huvudsyftet bakom detta spel är att förvirra dig och få dig att misslyckas, och det är inte menat att njuta av.
Jag älskade det här spelet, det är för snabbt och fantastiskt
Den tekniska responsen är stor och uppdateringarna som visas uppmärksammar kundernas feedback. Jag är beroende av spelet, det är utmanande och jag tycker om det. Jag har ett problem med några av nivåerna som är lite inkonsekventa, nästan som om de är riggade för att få dig att förlora. Intervallet mellan kunderna är inkonsekvent, särskilt när man serverar en specifik kund eller specifik rätt.
Man dessa människor är otrogen, så fort jag är på väg att klara en nivå fryser spelet och saktar ner flickan. De vill bara att du ska spendera pengar istället för att spela för skojs skull och låta dig tjäna pengarna. Det var kul, nu ska jag ta bort spelet. Det är ingen som är på väg att gå pank och försöka klara nivåerna. Nej frun!
Omg, vad är det för fel på ditt spel? Varje gång jag försöker öppna den stängs den igen, kan inte komma längre. Jag älskar det här spelet, kan du lösa problemet? Jag har avinstallerat och försökt igen och fortfarande samma sak. Alla mina andra spel fungerar bra, problemet ligger i ditt spel. Kommer att ge 5 stjärnor igen om problemet är löst.
Verkar inte vara något sätt att uppgradera eller lägga till kokkärl eller något. Det verkar som att du vill/behöver att jag spenderar riktiga pengar för att göra något sådant. Njut av spelet, men jag tänker inte spendera riktiga pengar, så avinstallerad!